Szanowny Użytkowniku, szanujemy Twoją prywatność.

Strona internetowa administrowana przez Grupa casusBTL Sp. z o.o.. wykorzystuje pliki cookie. Pliki cookie są umieszczane na urządzeniu, którego używają Państwo do przeglądania strony. Możemy przechowywać na urządzeniu informacje, takie jak pliki cookie, i uzyskać do nich dostęp, a także przetwarzać dane osobowe, takie jak niepowtarzalne identyfikatory i standardowe informacje wysyłane przez urządzenie. Domyślnie włączone są jedynie pliki, które umożliwiają poprawne działanie strony. Włączenie pozostałych plików pozostawiamy Państwa decyzji. Możecie Państwo zaakceptować wszystkie pliki lub odmówić ich używania (z wyjątkiem niezbędnych jeżeli takie będą). Wykorzystując „Indywidualne ustawienia plików cookie” – „akceptuję tylko wybrane”, możliwe jest dokonanie własnego ich ustawienia. Pamiętaj, że niektóre rodzaje przetwarzania danych osobowych mogą nie wymagać Twojej zgody, ale masz prawo sprzeciwić się takiemu przetwarzaniu. Twoje preferencje będą mieć zastosowanie tylko do tej witryny. Preferencje możesz zmienić w dowolnym momencie, powracając na tę witrynę. Szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania Państwa danych osobowych oraz działania cookies znajdują się w „Polityce prywatności. Polityce cookies.”

 

 

Polityka cookies
Sub menu

Wiosenna Konferencja PTK 2025

Jak przygotować prezentację?
31.03.2025

Czasy wystąpień

Sugerowane czasy wystąpień – sesje 90-minutowe

Rodzaj sesji Czas
Prezentacji wykładu Dyskusji w sesji
Sesja dydaktyczna – 3 wykłady 20 minut 30 minut
Sesja dydaktyczna – 4 wykłady 15 minut 30 minut
Sesja dydaktyczna – 5 wykładów 12 minut 30 minut
Studenckie sesje konkursowe 7 minut

 

W przypadku sesji dydaktycznej z inną liczbą wykładów prosimy o ustalenie czasu bezpośrednio z Przewodniczącymi sesji.

PROSIMY O PRZESTRZEGANIE CZASÓW WYSTĄPIEŃ!

 

Wytyczne dotyczące przygotowania prezentacji

System prezentacji multimedialnych na salach obrad uniemożliwia podłączenie i korzystanie z indywidualnych komputerów.

Zalecany format prezentacji to 16:9. Rekomendowane rozszerzenie: .pptx

Filmy powinny zostać osadzone bezpośrednio w prezentacji, dopuszczalne formaty: avi, divx, xvid, wmv, mov, mpg. Prezentacje przygotowane w środowisku innym niż Windows mogą mieć nieco inny sposób wyświetlania czcionek, kolorów, wielkości okienek itp., za co Komitet Organizacyjny i Naukowy nie odpowiada.

W czasie prezentacji wymagane jest przedstawienie „deklaracji potencjalnego konfliktu interesów” (w stosunku do wygłaszanej prezentacji). Link ze wzorem slajdu do pobrania tutaj:

>> POBIERZ DEKLARACJĘ <<

>> SZABLON PREZENTACJI <<

Chcielibyśmy podkreślić, że prezentowane przez Państwa wykłady powinny cechować się wysoką wartością edukacyjną, prezentując najnowszą wiedzę zgodną z wytycznymi ESC oraz aktualnymi publikacjami.

Informacje dla Przewodniczących

Zwracamy się ze szczególną prośbą o stymulację dyskusji w oparciu o najnowsze dane naukowe. Bardzo prosimy o rygorystyczne przestrzeganie czasu wszystkich wystąpień oraz omówienie prezentacji i wniosków z Wykładowcami przed rozpoczęciem Konferencji.

Wgrywanie prezentacji

Wszystkie sesje podczas konferencji odbywają się na żywo. Wgrywanie prezentacji odbywa się w slide roomie bezpośrednio na terenie obiektu konferencyjnego. Slide room jest czynny w oba dni konferencji, piątek i sobotę.